Warunki i zasady. Regulamin sklepu internetowego Enter Sunbreaker Sp. z o.o.
Sklep internetowy działa pod adresem www.entersunbreaker.pl
Jest prowadzony przez firmę:
Enter Sunbreaker Sp. z o.o.
Adres
NIP xxxxxxxxxxx
Regon : xxxxxxxxxxx
I . Przyjmowanie i realizacja zamówień przez sklep internetowy www.entersunbreaker.pl
1. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci internetowej. Wszelkie informacje dotyczące podmiotu i oferty można znaleźć na stronie www.entersunbreaker.pl lub skontaktować się telefonicznie.
2. Zakupu można dokonać poprzez konfigurator cenowy z koszyka. W przypadku stwierdzenia nieprawdziwych danych osobowych zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia bądź anulowania zamówienia.
3. Akceptowalna forma płatności za zakup :
· przedpłata - wpłata na konto przelewem
· przedpłata – wpłata na konto przelewem, w przypadku zamówień produktów dodatkowych nie będących na magazynie i w ofercie sklepu oraz zamówień indywidualnych
· przedpłata płatność przelewy24
· płatność przy odbiorze gotówką ( dotyczy odbioru osobistego i dostawy własnej Enter Sunbreaker Sp. z o.o.)
4. Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się e-mailowym na konkretną godzinę odbioru ( zastrzegamy sobie prawo do odmowy wydania zamówienia którego odbiór nie został ustalony wcześniej z obsługą sklepu e-mailowo ), Enter Sunbreaker Sp. z o.o. realizuje dostawy transportem własnym w wypadku którego jest akceptowalna każda forma płatności. W szczególnych przypadkach wysyłki towarów zakupionych w Enter Sunbreaker Sp. z o.o. firmą spedycyjną zewnętrzną, wysyłka jest możliwa wyłącznie po przedpłacie ( W wypadku chęci przyśpieszenia realizacji zamówienia przez klienta )
5. Po upływie 7 dniu od złożenia zamówienia i stwierdzeniu braku wpłaty na konto, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na konto, lub po przesłaniu potwierdzenia płatności za zamówienie pod warunkiem dostępności towaru ( stany na stronie internetowej nie zawsze są zgodne z faktycznym stanem magazynowym ). W przypadku niedostępności całości lub części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania do podanego przez obsługę sklepu lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy)
7. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany cen oraz usług dodatkowych po złożeniu zamówienia jeśli podana cena została ustalona w wyniku błędu lub zmianę uwarunkują niestabilne wahania cen surowców. Kupujący natomiast ma prawo odstąpić od umowy bądź zamówienia lub zaakceptować zmianę. Wpłacona kwota wówczas zostaje zwrócona.
II. Montaż.
- Pergole ogrodowe lub/i akcesoria są montowane na przygotowanym przez klienta podłożu. Usługa montażu obejmuje na złożeniu zakupionego produktu według instrukcji oraz przytwierdzenie go do gotowego podłoża klienta. W przypadku źle przygotowanego podłoża, gdzie różnica poziomów lub sposób przygotowania podłoża wyklucza prawidłowe zamontowanie produktu, ekipa może odmówić montażu lub zaproponować przygotowanie podłoża we własnym zakresie które zostanie zrealizowane po wpłacie ustalonej indywidualnie kwoty na konto sklepu co zostanie potraktowane jako zamówienie dodatkowe.
- Przed ustaleniem terminu montażu klient jest zobowiązany udzielić wymaganych przez sklep informacji dotyczących miejsca montażu takich jak przesłanie realnych zdjęć z miejsca planowanej realizacji, wymiarów ( szerokości, długości tarasu lub miejsca gdzie ma być montaż, wysokości okna tarasowego, wysokości od tarasu do najbliższej przeszkody nad planowaną konstrukcją ( np. klimatyzacja lub okap budynku – jeżeli pergola ma być montowana na tarasie.)
- Prace montażowe realizowane są na poziomie wyłącznie parteru oraz pierwszego piętra ( z zastrzeżeniem dobrego dostępu do miejsca realizacji znajdującego się na 1 piętrze to znaczy 2m płaskiej powierzchni na poziomie parteru po obrysie od miejsca realizacji ) Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z montażem oraz zwrotu pieniędzy jeżeli miało by być ono realizowane powyżej wysokości pierwszego piętra lub nie będzie zachowany odpowiedni dostęp do montażu.
- Usługa montażu nie obejmuje żadnych prac dodatkowych poza złożeniem pergoli lub/i akcesoriów według instrukcji oraz jeżeli jest to wymagane przytwierdzeniem do wcześniej przygotowanego podłoża przez klienta. Na przykład nie obejmuje dodatkowych obróbek blacharskich ( jeżeli takie są wymagane ), prac wykończeniowych tynkarsko/murarskich między elewacją budynku a konstrukcją, uszczelnienia prowadnic szklanych ścian przesuwnych oraz podstaw słupów pergoli do podłoża, obróbek podłoża itp. Wszystkie prace nie związane z usługą montażu należy zlecić firmie obcej po zakończeniu montażu.
- Prace dodatkowe poza zakresem montażu mogą być zlecone firmie Enter Sunbreaker Sp. z o.o. oraz przez nią zrealizowane po ustaleniach e-mail, wyraźnej akceptacji obsługi sklepu oraz przedpłacie ustalonej indywidualnie kwoty za usługę na konto firmy przelewem.
- Klient jest zobowiązany zapewnić dojazd do miejsca montażu, a firma Enter Sunbreaker Sp. z o.o. nieodpłatnie oferuje wniesienie produktu przeznaczonego do montażu do 20m od miejsca montażu. Za wniesienie od 20m do 50m dopłata 300zł brutto, za wniesienie od 50m do 100m dopłata 600zł brutto.
- Płatność za produkt z usługą montażu może być zrealizowana przedpłatą na konto przelewem lub przelewy24, dopuszczona jest również płatność gotówką należy uiścić monterowi upoważnionego przez firmę Enter Sunbreaker Sp. z o.o. przed montażem 100% całkowitej kwoty gotówką.
- Termin realizacji dostawy z montażem mimo ustaleń i potwierdzeń e-mailowych może zostać przesunięty z powodu zmienności pogody lub innej siły wyższej uniemożliwiającej jego wykonanie w terminie ze względu na użycie do montażu klei i uszczelniaczy które są wrażliwe na kładzenie podczas złych warunków.
III. Dane towaru.
- Cena zamieszczona na stronie www.entersunbreaker.pl jest ceną wyrażoną w walucie polski złoty oraz zawiera podatek VAT.
- Sklep zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia w przypadku błędów technicznych w opisie produktu lub rażących odstępstw.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
IV. Wysyłka i jej koszt
- Koszt dostawy produktu jest podany przed zakupem produktu w koszyku. Jeżeli zamówienie przekroczy sumę 10 000 zł brutto klient otrzymuje darmową dostawę. Wtedy obok wyboru metody dostawy w koszyku nie wyświetla się jej koszt.
- Czas wysyłki towarów – dostawy zamówień bez montażu realizowane są do 14 dni od zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie firmy Enter Sunbreaker Sp. z o.o.
- Czas wysyłki towarów – dostawy zamówień z montażem realizowane są w oparciu o obłożenie ekipy monterskiej – od 14 do 42 dni od zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie firmy Enter Sunbreaker Sp. z o.o. – termin ustalany jest indywidualnie oraz wymaga potwierdzenia e-mailowego.
- Płatność przy odbiorze może być zrealizowana wyłącznie wówczas gdy zamówienie jest dostarczane własnym transportem Enter Sunbreaker Sp. z o.o. lub jest kupowane z usługą montażu.
- Cena dostawy bez usługi montażu nie uwzględnia rozładunku – bez usługi montażu rozładunek jest po stronie klienta.
- Dostawy bez usługi montażu są realizowane autem dostawczym typu bus o długości 7m oraz szerokości 2,2m – jeżeli nie ma możliwości dojazdu pod adres dostawy takim samochodem dostawa zostanie zrealizowana najbliżej jak to możliwe miejsca docelowego – rozładunek oraz dalszy transport pozostaje po stronie klienta. W wypadku dostawy z montażem dodatkowe koszty przeniesienia zostaną doliczone według punktu Montaż. podpunkt 6.
- Niepodjęcie przesyłki skutkuje obciążeniem klienta kosztami przesyłki do klienta i z powrotem oraz może zawierać dodatkowe koszty związane z magazynowaniem. Koszt z powrotem jest kalkulowany na podstawie kilometrówki – 4,00zł brutto/km w jedną stronę oraz faktury za magazynowanie po drodze (jeżeli takie było konieczne).
V. Reklamacje i Zwroty.
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
- Przed wysyłką proszę o kontakt mailowy sklep@entersunbreaker.pl z informacją o chęci zwrotu lub wymiany towaru.
- Zwracany towar jest dostarczany do magazynu firmy na koszt Klienta.
- Zwracany towar musi posiadać oryginalne opakowanie wraz z instrukcją i gwarancją oraz nie może nosić znamion używania lub być uszkodzony. Firma nie będzie przyjmować żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym (tak zwanym "pobraniem").
- Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego do zwrotu pieniędzy.
- W przypadku uznania odstąpienia od umowy firma zwróci Klientowi pieniądze wciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
- Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.
- Zwrotowi nie podlegają: towary noszące ślady użytkowania, towary mające zniszczone opakowanie, towary sprowadzane, wykonywane oraz modyfikowane na życzenie klienta przy montażu. Wynika to z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. Zgodnie z tym przepisem, konsument nie może odstąpić od umowy, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Niespisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji), protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia pergoli lub innych wyrobów które są produkowane na zamówienie gdy produkcja została rozpoczęta, kwota wpłaty jest zwracana kupującemu w wysokości 70% - pozostałe 30% wpłaty pozostaje jako rekompensata za straty elementów wykonanych na zamówienie.
IV. Ogólne.
- Wszystkie dane osobowe przesłane do serwisu, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych będą podlegały ochronie danych osobowych i będą przez Nasz serwis przetwarzane oraz zostaną udostępniane jedynie osobom trzecim tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia (np. kurierowi, producentowi wysyłającemu towar) .
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
- Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy KC (Ustawa z dnia 23.04.1964r -Dz. U. nr 16. poz. 93 ze zm.), Ustawy z dnia 18.07.2002r o Świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1244 ze zm), Ustawa z dnia 2.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2012 r... poz. 1225)
VII. Gwarancja.
1. Gwarancja na pergole oraz jej akcesoria udzielana jest na okres 2 lat. Warunki gwarancji są dostępne do wglądu i pobrania na każdej stronie produktowej.
2. Gwarancja na montaż oraz usługi z nim związane jest udzielana na okres 24 miesięcy. Wszystkie wykryte wady będą usuwane na koszt firmy Enter Sunbreaker Sp. z o.o. i zostaną usunięte w terminie 28 dni od momentu zgłoszenia usterki – termin ten może się w szczególnych wypadkach przedłużyć do 120 dni od momentu zgłoszenia usterki jeżeli będzie wymagała ona sprowadzenia elementów koniecznych do naprawy usterki.
3. Gwarancja na profile aluminiowe w pergolach, roletach i zadaszeniach jest udzielana na okres 10 lat.
4. Gwarancja na wytrzymałość UV poliwęglanu lity w pergolach jest udzielana na okres 3 lat
5. Gwarancja na powłokę lakierniczą profili jest udzielana na okres 3 lat
Z gwarancji wyłączone są następujące elementy oraz skutki następujące po :
1.Nieprawidłowym użytkowaniu : używanie produktu niezgodnie z instrukcją, niewłaściwe przechowywanie po dostawie, nie stosowanie się do zaleceń dotyczących montażu i bezpieczeństwa produktu wydanych przez producenta – np. odśnieżanie konstrukcji zanim pokrywa śniegowa osiągnie grubość dla maksymalnej nośności.
2.Uszkodzeniach mechanicznych : rozdarcia, obtarcia, wgniecenia, uderzenia, porysowania które pojawią się z biegiem czasu użytkowania nie podlegają gwarancji.
3.Części eksploatacyjne : poliwęglan lity zastosowany w pergoli jako wypełnienie jest elementem eksploatacyjnym możliwym do wymiany, zużywa się pod wpływem wystawienia na warunki atmosferyczne, pojawiające się na nim z biegiem czasu użytkowania rysy nie podlegają gwarancji.
4.Wpływach zewnętrznych : wyjątkowo silne oddziaływanie wiatru odnotowane w regionie zastosowania produktu, nadmierne opady przekraczające możliwości odprowadzania wody z pergoli powodujące przecieki, zdarzenia losowe powodujące mechaniczne uszkodzenia (np. przewrócenie się drzewa na pergolę ).
5.Modyfikacji : wprowadzanie zmian w produkcie bez zgody producenta.
7.Uszkodzenia estetyczne: odpryski, przebarwienia i inne defekty estetyczne, które nie wpływają na funkcjonalność pergoli.
8.Użycie w warunkach komercyjnych: wykorzystywanie pergoli w warunkach komercyjnych, produkcyjnych lub użyteczności publicznej.
VII. Przechowanie pergoli oraz akcesoriów.
Pergole oraz akcesoria przed montażem należy przechowywać w miejscu suchym, zabezpieczonym od wilgoci, chronionym przed oddziaływaniem promieni słonecznych (Oddziaływanie promieni wraz z rozmoczonym opakowaniem zabezpieczającym może powodować nieodwracalne odbarwienia nie podlegające gwarancji.)